Medzinárodná marketingová komunikácia zahŕňa všetky rozhodnutia, ktoré sú určené na to, aby informovali cieľové skupiny zákazníkov na vybraných trhoch o podniku a jeho trhových aktivitách.
Tieto rozhodnutia sa dajú rozdeliť nasledovne:
- rozhodovanie o stratégii podnikovej identity
- rozhodovanie o stratégii práce s masmédiami
- rozhodovanie o stratégii reklamy
- rozhodovanie o popredajnej stratégii
Proces komunikácie prebieha použitím komunikačných nástrojov v súlade so špecifickými potrebami podniku.
Najdôležitejšie úlohy na spracovanie komunikačnej stratégie vyplývajú z globálnych strategických rozhodnutí. Tým sú stanovené priority na spracovanie trhov s ich trhovými segmentmi a strategickými smermi pre daný stupeň angažovanosti v krajine.
Medzinárodný rozmer komunikačných strategických rozhodnutí sa redukuje v podstate na rozhodnutie, či je celosvetovo použiteľná štandardizovaná stratégia alebo či sú na základe lokálnych komunikačných podmienok uprednostnené individuálne stratégie.
34. Rozhodovanie o komunikačnej stratégii v medzinárodnom marketingu.
35. Alternatívy medzinárodnej výrobkovej stratégie.
žltá kniha
36. Alternatívy reklamnej stratégie v medzinárodnom marketingu.
žltá kniha
Pokračuje dole na stránce Novější záznam!
Žádné komentáře:
Okomentovat