Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

3. co je služba zákazníkům, jak může ...

3. co je služba zákazníkům, jak může diferencovaná služba přispět ke snížení nákladů
Předtransakčni Transakční Potransakční
 marketing, strategie , politika  schopnost dodávat ze skladu  instalace
 obchodní spojení  pružná reakce na objednávku  záruky
 organizační struktura  překládací služba a přeprava  opravy, servis, ND
 flexibilita  přesnost,spolehlivost  reklamace
 pořádek v objednávkách a distribuci  balení
 záměna výrobků

Diferencované služby
Rozbor sortimentu metodou A,B,C, zajistit služby u sortimentu s největším obratem v největším rozsahu.Snížení úrovně služeb, snížení souvisejících nákladů u skupin s menším obratem

Žádné komentáře:

Okomentovat