Má-li být podnik konkurenceschopný, musí mít pro rozvoj služeb zákazníkům vypracovánu určitou strategii a důsledně ji uplatňovat uvnitř i vně podniku.
Co to znamená:
Uznat oblast služeb zákazníkům jako proces „přesahující hranice“ – a to jak hranice funkcí, tak i hranice geografické
Měření výkonů služeb zákazníkům by mělo být zaměřeno na kupujícího a nikoliv na prodávajícího
Hledat přijatelný rozsah služeb než požadovanou jednotlivost
Navrhnout podpůrné informační systémy, které mají preventivní charakter
Vést jednání v příznivém „prostředí“ pro dosáhnutí úspěchu
Vyvinout a všeobecně zavést celopodnikové měření klíčových oblastí služeb zákazníkům
Vyvinout průběžný postup pro podrobné sledování vlivů vstupujících do oblastí služeb zákazníkům z vnějšího prostředí
Propojit proces podnikového plánování s očekávanými výkony v oblasti služeb zákazníkům
Žádné komentáře:
Okomentovat