Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

3. krok: Analýza a zhodnocení ...

3. krok: Analýza a zhodnocení strategických a marketingových zdrojů podniku, jeho slabých (kritických) a silných míst – předností, a to zejména z hlediska schopnosti výroby vyvíjet a připravovat, vyrábět, prodávat
4. krok: Port – folio analýza s cílem identifikovat podnikatelský prostor a na základě určujících faktorů vyjádřit šance a rizika výrobního programu
5. krok: Analýza „zkušenostní křivky“, tj. analýza situace a změn tržní dynamiky a tržního podílu pro výrobkové skupiny s cílem posoudit a prognózovat vývoj eko parametrů (nákladů, cen, aj.)
6. krok: Analýza životního cyklu dominantních výrobků, identifikace jejich pozice – stádia cyklu životnosti a tržních podmínek prodeje
7. krok: Podrobnější analýza struktury výrobního programu jako celku podle obratu, stáří, dílčích trhů a segmentů, skupin zákazníků aj.
8. krok: Výchozí formulace cílů marketingové strategie, jejich hierarchie uspořádání a zhodnocení vztahů k cílům vrcholové strategie podniku a jejich prioritám
9. krok: Uspořádání variantní sestavy základních způsobů dlen. růstu prodeje a jeho efektivnosti na základě změn marketingových komponentů
10. krok: Formulace integrované marketingové strategické varianty, včetně operací marketingového mixu

Žádné komentáře:

Okomentovat