Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

- marketing = systém aktivit,...

- marketing = systém aktivit, přístupů a metod => cílem je zajistit podniku dlouhodobou prosperitu na základě efektivního prodeje výrobků a služeb => v dopravě = přepravní marketing
- důležitá je spolupráce pracovníků marketingu s pracovníky logistických útvarů dopravců + být v kontaktu se zákazníky (průzkum trhu)
- důležitý je výběr vhodného dopravce, který při únosné ceně zabezpečí přepravu, která bude optimálně odpovídat požadavkům odběratele a zvýhodní ho před konkurencí
Volba druhu dopravy:
- ve složitém dopravním systému fungují jednotlivé dílčí dopravy jako podsystémy
- základní členění dopravy:
• silniční a MHD
• železniční
• vodní (vnitrozemská i námořní)
• letecká
• nekonvenční (pásová, potrubní atd.)

Žádné komentáře:

Okomentovat