Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

14. Ukazovatele pre hodnotenie trhového potenciálu.

- demograf charakteristika
- geograf ukaz
- ekon faktory
- technolog faktory
- spoločensko-kultúrne fakt
- národné ciele
§ v procese posudzovania potenciálu trhu jednotl krajín sa potenc krajiny najprv rozdelia do 3 skupín podľa:
- príťažlivosti
- konk výhody
- rizika
z hľadiska polit. a menovej stability a regul obmedzení
§ celé hodnotenie je doplnené fin. analýzoum ktorou sa zisťuje návratnosť (pokrytie rizika)

TP = Z * Q * P

Z – počet zákazníkov (skutočných aj potencionálnych) daného výrobku alebo služby v tomto
období

Q – priemerné množstvo výrobku kúpené za dané obdobie 1 zákazníkom

P – priemerná cena jedného nákupu

Žádné komentáře:

Okomentovat