Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

33. Medzinárodná marketingová komunikácia. (mod. mrkt. 158, 159, 176)

Medzinárodná marketingová komunikácia zahŕňa všetky rozhodnutia, ktoré sú určené na to, aby informovali cieľové skupiny zákazníkov na vybraných trhoch o podniku a jeho trhových aktivitách.
Tieto rozhodnutia sa dajú rozdeliť nasledovne:
- rozhodovanie o stratégii podnikovej identity
- rozhodovanie o stratégii práce s masmédiami
- rozhodovanie o stratégii reklamy
- rozhodovanie o popredajnej stratégii

Proces komunikácie prebieha použitím komunikačných nástrojov v súlade so špecifickými potrebami podniku.

Najdôležitejšie úlohy na spracovanie komunikačnej stratégie vyplývajú z globálnych strategických rozhodnutí. Tým sú stanovené priority na spracovanie trhov s ich trhovými segmentmi a strategickými smermi pre daný stupeň angažovanosti v krajine.

Medzinárodný rozmer komunikačných strategických rozhodnutí sa redukuje v podstate na rozhodnutie, či je celosvetovo použiteľná štandardizovaná stratégia alebo či sú na základe lokálnych komunikačných podmienok uprednostnené individuálne stratégie.


34. Rozhodovanie o komunikačnej stratégii v medzinárodnom marketingu.


35. Alternatívy medzinárodnej výrobkovej stratégie.
žltá kniha


36. Alternatívy reklamnej stratégie v medzinárodnom marketingu.
žltá kniha

Pokračuje dole na stránce Novější záznam!

Žádné komentáře:

Okomentovat