Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Děkovné dopisy, omluvné dopisy

2) Děkovné dopisy - úkol č. 26


Vážený pane Koudelo,

v těchto dnech odcházíte z mé firmy na zasloužený odpočinek.
Dovolte, abych Vám při této příležitosti poděkoval za dlouholetou
poctivou práci. Vždy jsem si velice vážil Vašich řemeslných
dovedností, píle a poctivosti. Věřte, že takového odborníka a
čestného člověka jen velmi nerad ztrácím. Přeji Vám, vážený pane
Koudelo, do dalších let pevné zdrdaví a hodně spokojenosti v
osobním životě.

Srdečně Vás zdraví Váš


3) omluvné dopisy



Vážený pane řediteli,

děkuji za pozvání na řádnou valnou hromadu Vaší a.s., kterou
svoláváte na 15. listopad 1994, i za zaslanou výroční zprávu,
kterou jsem si pečlivě prostudoval. Bohužel, v tomto termínu jsem
na obchodním jednání v SRN, a proto mne laskavě omluvte.
Bude mne zastupovat obchodní náměstek Ing. Rudolf Mrázek,
který Vám předá při prezentaci moji úředně ověřenou plnou moc.
Přeji zdar Vašemu jednání a srdečně Vás zdravím.

Úkol č. 27
Ředitel firmy ALKO, s.r.o., ing. Marek Zelený se nemůže účastnit
řádné valné hromady a.s. Naremo, Česká Lípa, jejíž akcie firma
vlastní, protože bude na pracovním jednání v zahraničí. Výroční
zprávu dostal a pečlivě ji prostudoval. Zastupovat ho bude
provozní náměstek ing. Jiří Jankovec. Napište omluvný dopis
řediteli a.s. Naremo, p. JUDr. Kamilu Žákovi.

Žádné komentáře:

Okomentovat