Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Protokol o vadách

Protokol o vadách


Odpověď na reklamaci


Vážení obchodní přátelé,

velice nás mrzí,že jsme již podruhé porušili kupní smlouvu.
Celou záležitost s dodávkou oken na 3. čtvrtletí 1993 podle kupní
smlouvy č..... jsme podrobně prošetřili a viníka jsme potrestali.
Již zítra Vám dovezeme 10 oken rozměru 90/160 cm se základním
nátěrem a vadná okna odvezeme.
Ujišťujeme Vás, že s dalšími našimi dodávkami budete
naprosto spokojeni. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že se
naše dobré obchodní vztahy opět obnoví.

Se srdečným pozdravem


Úkolč. 12
Napište pokud možno konkrétní příklad z praxe firmy, kterou
znáte, a nastylizujte a napište reklamaci a odpověď na ni.
Odvolací údaje zvolte dle vlastního uvážení.


2. povinnosti kupujícího: zaplatit dohodnutou cenu ve sjednanaém
termínu. Pokud je s placením v prodlení, zasílá mu dodavatel
upomínku. Většinou ve formě formuláře. V případě, že odběratel
nezaplatí po 1. upomínce, dodavatel posílá 2., případně i 3.
upomínku.

Žádné komentáře:

Okomentovat