Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

REKLAMACE

REKLAMACE
Odběratel musí zásilku zboží zkontrolovat, zda souhlasí
s potvrzenou kupní smlouvou a dodacím listem. Kontroluje se
především množství, druh, jakost, provedení, případně obal. Pokud
zjistí závady, je povinen sepsat protokol o vadách. Ten je pak
podkladem pro uplatnění reklamace a spolu s ní se zasílá
dodavateli.

Obsah reklamace
- popis zjištěných závad a odvolání na příslušnéí doklady (kupní
smlouvu, přepravní doklad, dodací list),
- návrh řešeení podle druhu závady, např.: dodání náhradního
zboží za vadné, dodání chybějícího množství, odstranění vad
opravou, slevu z ceny, odstoupení od smlouvy, byla-li porušena
podstatným způsobem
- protokol o vadách

Na reklamaci musí prodávající neprodleně odpovědět, vysvětlit
příčiny závady a vyjádřit se k návrhu řešení kupujícího.


Reklamace oken
S politováním musíme konstatovat, že ani Vaše další dodávka
oken na 3. čtvrtletí 1993 podle potvrzené kupní smlouvy
č...nebyla v pořádku. Při kontrole zásilky jsme zjistili, že ze
40 oken rozměru 90/160 cm jich 10 nemá základní nátěr. Žádáme
o okamžité dodání oken ve smluveném provedení. Současně Vás
upozorňujeme, že při další vadné dodávce odstoupíme od kupní
smlouvy, neboť jste již podruhé porušili podstatným způsobem.

Čekáme na Vaše vysvětlení.

S pozdravem

Žádné komentáře:

Okomentovat