Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Dopis - Urgence

URGENCE
Dosud jsme byli vždy spokojeni s Vaší přesností v plnění
uzavřených kupních smluv. Nemile nás tedy překvapilo, že jste nám
dosud nedodali 30 t koksu "ořech 2" podle potvrzené objednávky č.
289/15 ze dne 4.5.1994. Naši zákazníci mají o zlevněný koks velký
zájem, a proto Vás žádáme o urychlené dodání do 5 dnů. Pokud
tento termín nedodržíte, budeme nuceni od kupní smlouvy
odstoupit.

Věříme, že uděláte vše pro to, aby se naše dosud dobré
obchodní vztahy nenarušily,


S pozdravem

Vážení obchodní přátelé,

velice se omlouváme za prodlení s dodávku koksu "ořech 2"
podle potvrzené objednávky č. ..... ze 4.5.1994.
Začátkem července se nám totiž porouchala třídička a její
oprava se nečekaně prodloužila, s čímž jsme v žádném případě
nepočítali. Vaši zásilku jsme dnes vyexpedovali a naložili jako
vagonovou zásilku ve vagonu č. 78 65 09 15. do stanice Plzeň.
Věříme, že budete s kvalitou koksu spokojeni a ubezpečujeme Vás,
že další dodávky budeme odesílat vždy v dohodnutých termínech.

Se srdečným pozdravem

Dodací list č. 679/8

Úkol
Nastylizujte a napište formou individuálních obchodních dopisů
urgenci a odpověď na ni. Údaje o firmách, zboží a důvodech
prodlení zvolte dle vlastního uvážení nebo na základě konkrétního
příkladu z praxe.

Žádné komentáře:

Okomentovat