Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Složky logistického výkonu

Služby zákazníkům
Logistika zná tři základní pojetí služeb:
 Službu jako činnost
 Službu jako míru dosažených výkonů
 Službu jako filosofii řízení
Takto pojatá služba se stává v současné době základním kamenem při tvorbě globální strategie výrobní i obchodní společnosti – tudíž i její součásti – strategie logistiky.

Vývoj vztahu DODAVATEL – ZÁKAZNÍK
Do 70. let minulého století služby zákazníkům měli charakter reakce na přání zákazníků.
V 80. letech šlo již o vstřícné manažerské aktivity, mimo jiné se jedná:
 Centrem pozornosti musí být informace
 V logistických systémech jsou rozhodující aktivity spíše kupujících než prodávajících
 V logistických systémech převažuje smluvní orientace nad orientací na jednotlivé transakce

Žádné komentáře:

Okomentovat