Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Služby zákazníkům

Má-li být podnik konkurenceschopný, musí mít pro rozvoj služeb zákazníkům vypracovánu určitou strategii a důsledně ji uplatňovat uvnitř i vně podniku.

Co to znamená:
 Uznat oblast služeb zákazníkům jako proces „přesahující hranice“ – a to jak hranice funkcí, tak i hranice geografické
 Měření výkonů služeb zákazníkům by mělo být zaměřeno na kupujícího a nikoliv na prodávajícího
 Hledat přijatelný rozsah služeb než požadovanou jednotlivost
 Navrhnout podpůrné informační systémy, které mají preventivní charakter
 Vést jednání v příznivém „prostředí“ pro dosáhnutí úspěchu
 Vyvinout a všeobecně zavést celopodnikové měření klíčových oblastí služeb zákazníkům
 Vyvinout průběžný postup pro podrobné sledování vlivů vstupujících do oblastí služeb zákazníkům z vnějšího prostředí
 Propojit proces podnikového plánování s očekávanými výkony v oblasti služeb zákazníkům

Žádné komentáře:

Okomentovat