Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

1.b. Čeho se dosáhne tímto určením množství ?

Vytížení kapacit výroby a regionálních skladů, minimalizace nákladů na dopravu.

Surovina pro proces vaření se většinou přiváží domácími loděmi. Během loňského léta byl pro jeden z pivovarů vypracován zasilatelskou společností Ingland Navigation Ltd. následující návrh. Zasilatelé koupili nový typ vnitrozemské lodi, větší než lodi používané dosud. Díky tomu mohli učinit atraktivní nabídku nových dopravních sazeb. Pivovar by byl schopen ušetřit přinejmenším 20 % na svých dopravních nákladech do skladu. Nové tarify by byly 8 NLG za tunu při minimálně 2 000 t v nákladu, nebo 8 NLG za prvních 2000 t a 5,75 NLG za následujících 2 500 t, přičemž by náklad byl 3600 t minimálně a 4 500 t maximálně. Návrh byl vzat pivovarem v úvahu. Ředitel dopravního a distribučního oddělení propočítal tabulku přepravních sazeb. Současný stav sazby byl 10 NLG/t při minimálním nákladů 750 tun.

Žádné komentáře:

Okomentovat