Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Vzhledem k tomu, že slosování ...

Vzhledem k tomu, že slosování předpokládáme jako reklamní akce, předpokládá se nárůst tržeb, a proto je tento náklad daňově účinný.
V žádosti o povolení k provozování spotřebitelské soutěže je nutné uvést celkovou výši výher (v cenách obvyklých na vnitřním trhu včetně DPH) a určit příjemce odvodu na veřejně prospěšné účely (tento odvod činí minimálně 6% ze souhrnu výher vyplacených provozovatelem).
Podmínkou pořádání soutěží je nákup určitého produktu na smluvním podkladě.
a) soutěže podle loterijního zákona (souhrn výher v peněžním vyjádření <200 tis. Kč a hodnota jednotlivé výhry <20 tis. Kč podléhají oznamovací povinnosti FÚ);
b) ostatní soutěže – reklamní slosování a reklamní soutěže;

Výherci fyzické osoby: do 10 tis. Kč fyzická osoba – občan je osvobozen od daně z příjmů,
ostatní 20% srážková daň. pořadatel sráží daň z hodnoty (včetně DPH)
fyzická osoba podnikatel – přiznání z příjmu;
Výherci právnické osoby: přiznání k příjmu;
Do základu pro výpočet srážkové daně v případě nepeněžní výhry se zahrnuje i DPH, pokud je pořadatel plátce.

Žádné komentáře:

Okomentovat