Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

10. BOD ROZPOJENÍ

bod rozpojení = udává do jaké míry se odlišují požadavky zákazníků s výrobou.

Je-li bod rozpojení je co nejblíže k distribuci, tak podniku vznikají skladovací náklady, neboť výrobky jdou po ukončení výroby na sklad.

Pro zákazníka je nejvýhodnější, je-li bod rozpojení co nejvýše a to v oblasti skladu surovin, kdy si zákazník sám diktuje podmínky výroby, tj. materiál, který má být použit ve výrobě, kvalita, barva atd.

Výhodou pro výrobce je to, že zákazník ihned nebo v brzké době po ukončení výroby tyto produkty odebírá.

3. 2. 1.


zásobování výroba distribuce

zákazník ovlivňuje vše, zákazník ovlivňuje zákazník nic neovlivňuje

např. jaký materiál, od způsob výroby

jakého dodavatele, technologii

technologii

Žádné komentáře:

Okomentovat