Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Komplexnost řešení

n předpokládá možnost zasahovat do jednotlivých fází pohybu zboží

n rozhodující je souhrn dílčích výsledků

n společným kritériem je konečná cena výkonu logistického řetězce

Vztah logistiky a marketingu

marketing = souhrn veškerých činností vedoucích k co nejlepšímu prodeji.

Rozeznáváme dva druhy marketingu:

n funkční

n koncepční

funkční marketing = je zaměřený na formulaci potřeb a poptávky, její podněcování, nákup zboží a služeb, jejich dobrý prodej - je partnerem logistiky

koncepční marketing = představuje podnikatelskou koncepci a strategii - logistika je jeho součástí

Diferenciace logistických řešení

n diferenciace závisí na třech faktorech

a) objemová a frekvenční struktura zboží

b) velikost odběratelů = dodávek

c) hierarchie skladů a rozmístění zásob

Žádné komentáře:

Okomentovat