Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Strategická koncepce (etapy) :

1) zavádění výrobku na trh - je požadovaná vysoká úroveň služeb. Velké zásoby výrobků u výrobce, neboť maloobchody odmítají převzít rizika, že by se výrobek neujal. Vysoké náklady spojené s distribucí.

2) růst prodeje - minimalizace nákladů

3) stagnace prodeje - objevuje se konkurence, užívají se cenové nástroje diferenciace poskytovaných služeb

4) deprese prodeje - rozhodování mezi omezením dodávek a úplným zrušením, vysoké jednotkové náklady na službu

Obsahová náplň služeb

n před realizací

- informace zákazníkům o záměrech dodavatele

- vytvoření organizační struktury

n při realizaci

- stanovení optimální úrovně služeb

- realizace dodacího cyklu

- pružnost systému

- stanovení priorit objednávek aj.

Žádné komentáře:

Okomentovat