Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

ad b) úplnost služeb:

n procento vyřízených objednávek

n procento vyřízených položek

n dostupnost náhradních dílů

ad c) rychlost a pružnost služeb:

n délka dodacího cyklu

n rychlost dodávek a oprav

n rychlost reakce na změny na trhu

n schopnost poskytnout náhradní řešení

Etapy tvorby logistického projektu a posouzení jeho efektivnosti

logistický projekt = návrh na zlepšení služeb s cílem zvýšení ziskovosti

1. rozbor stavu požadavků zákazníků na úroveň služeb

2. analýza konkurenční nabídky

3. očekávané výnosy

4. zjištění bodu zvratu tj. zlom nebo hranice, kdy začínám být ziskový nebo ztrátový, záleží z které strany to vezmu.

Tržby musí být vyšší než-li součet logistických nákladů a logistického kapitálu.

Měli bychom zkvalitnit služby tak akorát, aby zbytečně se vzrůstající kvalitou nevznikaly vysoké náklady.

Žádné komentáře:

Okomentovat