Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).
Také pořádání sportovních klání ( oslovení trhu návštěvníků i trhu podnikatelů), a zapojení místních klubů či jednotlivců do různých soutěží (oslovení trhu podnikatelů a exportérů) napomáhá zvýšení jeho přitažlivosti. Rozvoj sportu a rekreace je spojen s budováním image místa, rozvojem infrastruktury, rozvojem služeb, zvýšením zaměstnanosti i se zvýšením příjmů místa.
Úkolem marketingu je nejen odhalit potřeby, přání a poptávku „zákazníka“ a uspokojovat je prostřednictvím vhodně zvolených kombinací prvků marketingového mixu, ale také zdůrazňovat výhodu sportu a sportování pro zdraví, snížení nemocnosti, zvýšení výkonnosti, získání kladného přístupu k životu, koordinace pohybu, zvýšení pracovní výkonnosti, týmovou spolupráci atd.
Marketing samotný má vliv na: 1) stimulaci a regulaci poptávky
2) na poskytování příležitosti
3) podporuje rozvoj nejen celé oblasti sportu, ale rozvíjí i další odvětví
Proces marketingového řízení lze vyjádřit následovně:
Jak zjistíme, že jsme se dostali tam, kam jsme chtěli?
(KONTROLA)

Kde jsme nyní?
(ANALÝZA)

Kam se chceme dostat?
(PLÁNOVÁNÍ)

Jak zajistíme, že se tam dostaneme?
(REALIZACE)

Žádné komentáře:

Okomentovat