Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Škola jako spolupracující prostředí – z pohledu učitelů

- školní aktivity podporující PR uč se lépe realizují v otevřeném, učícím se, vájemně se podporujícím a spolupracujícím školním klimatu
- z výzkumu Lazarové vyplývá, že uč.: dokáží hovořit i před kolegy o svých prac. Problémech (55% ano), by přivítali více spolupráce ve škole (74 %), si dokáží představit společné vzdělávání ve škole a spolupráci s kolegy na inovaci praxe, vítají reflexi praxe)
- spolupracující atmosféru více pociťují služebně starší učitelé
- spolupráce ve škole jsou zaměřeny na vyměňování zkušeností a plánování v oborových komisích, diskuse o výukových a výchovních problémech žáků, přípravu někt. společných akcí apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat